O nas

roslina w waznie

Nazywam się Marzena Truszkowska i jestem wspólniczką i dyrektor zarządzającą w KoFF.

Posiadam Certyfikat księgowy do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych o nr 61555/2013 wydany przez Ministra Finansów. Księgowość jest moją pasją i specjalnością od 30 lat.

Uwielbiam pracę z ludźmi, pomagając im rozwiązywać ich księgowe, podatkowe, kadrowe problemy, korzystając z nowoczesnych i najbardziej aktualnych rozwiązań.

Pełniąc różne funkcje w dużych korporacjach, zdobyłam cenne umiejętności i wiedzę, które wykorzystuję, świadcząc usługi naszym klientom. Oferujemy najlepsze praktyki i procesy księgowe, które są stosowane w największych firmach na rynku. Mam doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych i optymalizacyjnych w firmach krajowych i zagranicznych. Dzięki temu moje biuro księgowe może pomagać w doskonaleniu i ulepszaniu procesów księgowych, co może prowadzić do oszczędności czasu i kosztów, a także poprawy jakości i dokładności danych księgowych.

Dzięki wieloletniej pracy dla firm, takich jak EY, Orange Polska, czy PKS Polonus wiem jak ważne, jest zrozumienie potrzeb klientów i dostosowywanie się do ich wymagań. Pozwala to mi i mojemu zespołowi na oferowanie spersonalizowanych rozwiązań, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb każdej firmy.

0

Lat doświadczenia
w księgowości

0

Lat istnienia firmy
na rynku

0

Klientów obsługiwanych
online

plus

Co oznacza skrót KoFF?

Kompleksowa Obsługa Finansowa Firm, w skrócie KoFF, oznacza że oferujemy wsparcie dla przedsiębiorstw w zakresie księgowości, podatków, finansów oraz rozliczeń.

 


plus

Doświadczenie

Posiadamy doświadczenie w świadczeniu usług księgowych zarówno dla firm lokalnych, jak i oddziałów firm zagranicznych. Prowadzimy księgowość w naszym systemie, ale dostosowujemy się do preferencji naszych klientów, korzystając z ich własnego oprogramowania. Pomagamy znaleźć narzędzia IT, które będą najbardziej efektywne w naszej współpracy.

Możemy pochwalić się bogatym doświadczeniem oraz wiedzą z zakresu rachunkowości, podatków, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Posiadamy wykwalifikowany zespół pracowników, który zdobył odpowiednie umiejętności i doświadczenie w pracy przez wiele lat z różnorodnymi klientami.

 


plus

Istniejemy 12 lat

Nasza spółka została założona 27 kwietna 2011 roku. Zaufało nam już liczne grono właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, a liczba ta nadal rośnie. Doświadczenie i zaangażowanie naszego zespołu wykracza poza podstawowe zadania księgowe, co jest jednym z wielu powodów, dla których nasi klienci uznają nasze usługi za kompleksowe i godne zaufania.

 W naszym portfolio znajdują się:

  • Kancelarie prawne i notarialne,
  • Praktyki medyczne,
  • Agencje nieruchomości,
  • Firmy zajmujące się międzynarodowym obrotem towarowym,
  • Biura podróży,
  • Galerie sztuki
  • Firmy budowlane,
  • Firmy remontowe,
  • e-commerce,
  • firmy informatyczne,
  • firmy technologiczne,
  • artyści,
  • firmy kurierskie,
  • firmy marketingowe i eventowe,
  • Firmy doradcze
  • freelanszerzy,
  • Fundacje,
  • a nawet kościoły.

Pomagaliśmy tworzyć, restrukturyzować, likwidować, zmieniać formy organizacyjno-prawne firm oraz pomagaliśmy im przechodzić kryzysy. Najczęściej jednak byliśmy świadkami i częścią sukcesów.


plus

Pełna obsługa on-line

Jesteśmy cyfrowymi księgowymi, którzy wykorzystują nowoczesne oprogramowanie i narzędzia online do przetwarzania i zarządzania dokumentami finansowymi naszych klientów.

Mamy dostęp do narzędzi i aplikacji, które ułatwiają nam prowadzenie księgowości, takich jak: programy do fakturowania, systemy do automatycznego przetwarzania wyciągów bankowych czy oprogramowanie do tworzenia i wysyłania deklaracji podatkowych. Korzystamy z usług chmurowych (tzw. cloud computing), które umożliwiają przechowywanie i udostępnianie dokumentów finansowych w bezpieczny sposób.

Dzięki wykorzystaniu technologii cyfrowych pracujemy bardziej efektywnie i oszczędnie, skracając czas potrzebny na przetwarzanie dokumentów finansowych i minimalizując ryzyko popełnienia błędów.

Dajemy naszym klientom łatwiejszy i bardziej przejrzysty dostęp do dokumentów finansowych, co umożliwia im lepsze planowanie i zarządzanie swoimi finansami.


Jeżeli cenisz sobie elastyczne warunki współpracy, to zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.

 


Zapraszamy do kontaktu!

separator

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o świadczonych przez nas usługach? Gorąco zachęcamy do kontaktu z naszą firmą. Na wszystkie pytania odpowiemy Ci podczas rozmowy telefonicznej lub w odpowiedzi na wiadomość przesłaną drogą elektroniczną lub przez formularz.

 

strzałka   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane